DVDFab 8.0.7.3 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


DVDFab 8.0.7.3 Final  نرم افزاری همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه قدرتمند DVD دارد. این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، می باشد. یعنی DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد.
 
قابليتهاي كليدي نرم افزار DVDFab 8.0.7.3 Final:
  •   سیستم کپی  DVD To DVD
  •   قابلیت تکثیر 1 به 5 در رایانه . با انواع دیسک های بزرگ ، مینی dvd و ...
  •   دیسک کامل، رایت کامل هر نوع dvd ، فیلم ، تصویر، و... با قابلیت همه منو ها و ترلر ها
  •   کپی دی وی دی شما با یک کلیک
  •   سینمای نیرومند، کپی درست فیلم ها و ... با صدای اصلی و ویژه وی
  •   جدا کننده دیسک، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به 2 تا DVD 4.5 گیگا بایتی یا همان DVD های معمولی که در بازار ایران هست و همه استفاده می کنیم. با نهایت کیفیت، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا. منو ها اروژینال هم که در دیسک مادر بود، بدون دستبرد، کپی می شوند
  •   سفارشی کردن، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما
  •   تیتر دلخواه، خصوصیات تجاری  محصول، گزینش صدای ویژه و زیر نویس
  •   شما می توایند بدون دستکاری در منوها و ... دیسک مورد نظر، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید
  •   کپی، شما می توایند دیسک به دیسک، DVD خود را کپی کنید. بیت به بیت بدون هر گونه افت، 100% با دیسک مادر برابری خواهد کرد
  •   سرعت عمل، خیلی سریع دیسک شما کپی شده، تحویل دارده می شود. برنامه حدود 10 الی 20 دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد
  •   سازگاری با دیسک ها، برنامه قالیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد
  •   DVD+R/RW, DVD R/RW, DVD+R DL, DVD R DL
  •   سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
 



DVDFab Virtual Drive 1.1.2.0 نرم افزار ساخت درايو DVD مجازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


DVDFab Virtual Drive 1.1.2.0 نام نرم افزاری ميباشد كه با كمك آن ميتوانيد درايو DVD مجازی بسازيد كه سی دي هاي Blu-ray رو پشتيباني ميكند و در نرم افزار PowerDVD 8 به بالا به راحتي ايميج هاي فيلم هاي دي وي دي خود رو مشاهده كنيد




Magic Burning Studio 12.3.1.31
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

Magic Burning Studio 12.3.1.31  نام نرم افزاری بسیار کامل است که در عین حال که حجم مناسبی دارد از قابلیت های مهمی هم بهره می برد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا به شکل های مختلف یک لوح فشرده را رایت کند ، رایت به صورت فیلم به شکلی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا باشد با قابلیت پشتیبانی از انواع لوح های فشرده ، توانایی رایت به صورت داده ای و انواع مدل های کپی اطلاعات بخش هایی از امکانات این ابزار را تشکیل می دهد. شاید به اعتقاد بسیاری کاربران Magic Burning Studio به نظر ساده برسد اما تمامی قابلیت های لازم برای برآورده سازی خواسته های یک کاربر را در سطح بالا دارا بوده و می تواند در یک محیط کاربری کاملا جذاب به پاسخ گویی خواسته ها بپردازد. دسترسی آسان به امکانات نرم افزار یکی از عواملی است که باعث خواهد شد علاوه بر افزایش سرعت عملکرد کار با این نرم افزار هم فوق العاده آسان شود. نسخه 11 این نرم افزار که به تازگی ارائه شده است ، قابلیت های متفاوت و البته متعددی دارد . برای آن دسته از کاربرانی که به وقت خود اهمیت می دهند و البته با لوح های فشرده و مدل های مختلف آن زیاد سروکار دارند این نرم افزار را پیشنهاد می دهیم.


 


DAEMON Tools Pro Advanced 4.40.0312.0214
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->





DAEMON Tools Pro Advanced

DAEMON Tools Pro Advanced 4.40.0312.0214 نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند.



CD Rip Master 1.0.1.836
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


حتماً می دانید که نمی توان سی دی های صوتی را مانند سایر سی دی های موزیک در کامپیوتر کپی کرد و شاید هم تا به حال بسیار با این مشکل رو به رو شده اید و چون نتوانستید اینکار را انجام دهید از کپی سی دی مورد نظر در کامپیوتر خود صرف نظر کرده اید. در واقع وقتی شما آهنگ های موجود در سی دی را با کپی و پست وارد کامپیوتر می کنید فایل هایی با حجم یک کیلوبایت ظاهر می شوند که قابل اجرا هم نیستند.
CD Rip Master 1.0.1.836 نرم افزار مخصوص کپی سی دی های Audio در کامپیوتر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تمام آهنگ های موجود در این سی دی ها را در فرمت های دلخواه خود در کامپیوتر ذخیره نمایید.



1CLICK DVD Copy Pro 4.2.4.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار

1CLICK DVD Copy Pro 4.2.4.1

ساخت شرکت Innovations، نرم افزاری با محیط کاربری ساده و آسان، دارای تمام خصوصیات کامل جهت کپی فیلم های دی وی دی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار تکنولوژی جدید ™ CPRx جهت انجام موقیت آمیز عملیات کپی از آخرین فیلم های دی وی دی تولید شده بکار رفته است. با استفاده از حالت های مختلف کپی و قابلیت های پیشرفته دیگر شما براحتی قادر به انتخاب میزان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به گرفتن کپی از آنها می باشید خواهید بود. تکنولوژی CPRx استفاده شده در این برنامه, می تواند محتوای فیلمهای دی وی دی را که دارای Bad Sector یا ساختار نادرست باشند را کپی نماید. اکثر فیلم های دی وی دی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گرفتن کپی از آن برای نرم افزارها امکان پذیر نیست این امر سبب بروز خطا در طول عملیات کپی و پس از عملیات کپی به هنگام خواندن دی وی دی می شود که توسط این نرم افزار سعی شده از بروز اینگونه خطا ها تا جائیکه ممکن است جلوگیری شود.





3herosoft DVD Creator 3.7.3.1223
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار

3herosoft DVD Creator 3.7.3.1223

ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت دی وی دی های جدید از فرمت های ویدئویی معروف AVI ،MPEG ،DAT ،MPG ،WMV ،ASF ،MP4 ،H261 ،H264 ،DV ،3GP ،3G2 ،VOB می باشد. علاوه بر تبدیل فایل های تصویر به دی وی دی فیلم، این نرم افزار می تواند فولدر دی وی دی یا فایل ISO را از فایل های تصویری برای استفاده در آینده بسازد. همچنین علاوه بر گرفتن پشتیبان از ویدئوها و فیلم ها، 3herosoft DVD Creator به شما ا جازه  ایجاد منوی زیبا با قالب منو، موسیقی پس زمینه، عکس، موضوع منو را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید به ویرایش کلیپ های ویدئویی خود بپردازید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار 3herosoft DVD Creator:

- رایت فرمت های ویدیویی مختلف از جمله AVI ،MPEG ،DAT ،محورها ،WMV ،ASF ،MP4 ،VOB به دیسک های دی وی دی

 

- تهیه بسیاری از منوهای دی وی دی برای انتخاب فایل های ویدئویی

 

- ذخیره پوشه یا فایل های ایزو برای استفاده های بعدی

 

- پشتیبانی از بسیاری از فرمت های دی وی دی از جمله DVD-R ،DVD+R ،DVD-RW ،DVD+RW,DVD+R DL ،DVD-R DL ،DVD-RAM ،DVD-5 and DVD-9

 

- ویرایش منوی دی وی دی با قرار دادن موسیقی پس زمینه، تصویر و اضافه کردن موضوع منو

 

- اصلاح فایل های ویدئویی برای گرفتن کلیپ های ویدئویی مورد علاقه خود

 

- پیشن مایش قبل از ایجاد و رایت

 

- پشتیبانی از چندین زبان از جمله چینی و انگلیسی

 

- قابلیت تغییر پوسته

 

- و ...



DVD-Cloner 8.10 Build 1005
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


DVD-Cloner 8.10 Build 1005 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت تصاویر DVD می باشند. در این نرم افزار با کمک ابزارها و ویژگی های مختلف کاربران به آسانی تصاویر مورد نظر خود را به صورت فرمت سازگار با dvd ساخته و آن را با ابزارهای موجود در همین نرم افزار بر روی دیسک های dvd کپی می کنند. در این نرم افزار کاربران از ویژگی های دیگری نظیر طراحی ساخت منوها برای دیسک ها و استفاده از قالب های زیبا در این زمینه نیز برخوردار می باشند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:
- قابلیت ساخت و تبدیل تصاویر به فرمت DVD
- توانایی ساخت و طراحی منوها برای این دیسک ها
- قابلیت قرار دادن یک آهنگ بر روی منوها
- قابلیت ساخت آلبوم های عکس به صورت DVD
- دارای ابزار کپی مستقیم بر روی دیسک
- سرعت بالا در تبدیل بدون کاهش کیفیت تصویر
و … .



Ashampoo Burning Studio 10.0.7 Final + 6.80.4312 Free
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Ashampoo Burning Studio 10.0.7 Final نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.
 




Joboshare DVD Ripper Platinum 3.0.1.0109 تبدیل و ویرایش فیلم های DVD
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum 3.0.1.0109 ابزاری قدرتمند جهت ویرایش فیلم های DVD و تبدیل آنها به دیگر فرمت های صوتی و تصویری مانند AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،۳GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 با بالاترین کیفیت و سرعت بالا محصول شرکت نرم افزاری Joboshare می باشد. این نرم افزار بدون از دست دادن کیفیت صدا و تصویر فیلم های DVD را ریپ نماید. توسط نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum شما می توانید از فیلم های محبوبتان در iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision لذت ببرید.